lørdag den 31. juli 2010

Min pandas skræk

Hej alle i panfu glade læsere, jeg vil fortælle jer en lille historie. Og når den er færdig kommer der et par minutter efter.... den anden del.

Min pandas skræk

Det var en ganske admindelig morgen, min panda strækte sig og var ved at åbne vinduet. Der fløj sne ind så hun blev til en hel snemand, hun lukkede hurtigt og gyste. Hun forstod det ikke, i kalenderen var det den 5 juli. Vent vinden blæste kalenderen 5 måneder frem... DET VAR DECEMBER!. Nå men hun var lidt ligeglad for hun havde nok mad, indtil hun kiggede i køleskabet. Hun fandt noget bambus, men det var råddent. Hun kiggede i skabene, der var intet derinde. Hun gyste og sagde: Jeg blir nød til at gå ud og finde noget mad. Hun tog sin jakke på, og åbnede døren men smækkede den hurtigt i igen. Jeg kan jo ikke, der er for meget sne. Hun fik modet tilbage og tråtte ud, hun gled helt ned i bunden af sneet. Hun gyste helt vildt, det var ligså højt som hendes tråhus. Hun kunne ikke bevæge sig i alt sneen, hun var omringet af det. Over alt begyndte hun at fryse, hun tænkte det var en drøm og prøvede at vågne op. Men det var virkeligt, hun lukkede øjnene i og prøvede at sove til der kom hjælp. Men det var for koldt, og hun mente ikke man kunne sove mens man stod op. Men pludselig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar